  • Data: 2013-06-24 22:55:22
    Temat: Re: wynagrodzenie za urlop
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 Jun 2013, Smieć wrote:

    > I właśnie na tym polega ta fałszywa interpretacja i okradanie pracownika.
    > W Kodeksie Pracy nie istnieje pojęcie GODZINOWEGO wymiaru urlopu.
    > Urlop wynosi 26 dni roboczych i nie jest rozliczany w godzinach pracy
    [...]
    > Każde takie naciąganie prawa
    > na wszystkich pracowników, jest fałszywe i oczywiście zawsze jest na
    > niekorzyść pracownika (przecież pracodawca na swoją niekorzyść nie będzie
    > naciągał prawa) :D

    Przecież podałem bardzo konkretny przykład, z liczbami.
    Wychodzi, że to przy Twoim sposobie liczenia urlopu pracownik jest
    stratny (o 1/4 kwoty).
    Jak to ma się do logiki którą usiłujesz opisać wyżej?

    Bo to że pracownik pracujący na poł etatu zarabia połowę tego,
    co pracownik pracujący na cały etat, zarówno w dni w które
    przychodzi do pracy jak i "dni urlopowe" jest chyba OCZYWISTE?

    No to pozbawienie proporcji pozbawi go części kwoty za urlop.
    Tak po prostu, pod pozorem oburzania się o "prawdo do 26 dni",
    masz zamiar okraść pracownika o połowę połowy wynagrodzenia
    za urlop.
    I to Ci wytykam.

    Skoro już się prosiłeś ;) to bonus, powtórka z cytatu:

    > Urlop wynosi 26 dni roboczych i nie jest rozliczany w godzinach pracy

    Kiedy ostatnio czytałeś Kodeks Pracy?
    7 lat temu (mniej więcej), kiedy W KONCU ustawodawca zajął się
    odpowiedzią na pytanie, czy pracownik zatrudniony na 1/365 etatu
    w trybie "co n-ty dzień" powinien w końcu raz w roku przychodzić
    do pracy czy ma w ten dzień urlop?
    (owszem, WCZEŚNIEJ nie stosowało się godzinowego wymiaru urlopu)
    :P

    pzdr, Gotfryd