  • Data: 2007-12-06 21:13:32
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Magda" <p...@o...pl> wrote in message
    news:fj9dpt$gsh$1@news.onet.pl...

    > Jedna osoba tutaj napisala ze wszystko co sie zarobi jest wspolnota
    > malzenska. Wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalam. Nie tego co Ty napisales
    > Rafale, bo ja jestem ostatnia osoba na swiecie, ktora by uzala sie na
    soba!
    > Wierz mi.

    Magda!
    Przestań z tym facetem rozmawiać. Czas tylko tracisz i nerwy.
    A co do Twojej sytuacji.... Świnia ten Twój mąż i tyle. Co na to jego mama?
    A Twoi rodzice? Nie ukrywaj przed nimi tej sytuacji - nie ma sensu. Niech
    raczej pomogą ci złożyć pozew do sądu. Najpierw o alimenty dla Ciebie, potem
    o rozwód. I to jak najszybciej. Im prędzej się od niego uwolnisz tym lepiej.
    I może szybciej do zdrowia wrócisz.
    Czego Ci z całego serca życzę,
    Anka