  • Data: 2007-12-06 23:56:13
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Wracając do meritum, zakładając, że jest tak jak piszesz, bo to w końcu nie
    święta spowiedź a rozważania o zapodanym problemie, to moja rada jest taka
    żebyś spisała natychmiast testament na kogokolwiek (możesz nawet na mnie
    ) ), wydziedziczając męża,
    za powód wydziedziczenia możesz opisać sposób traktowania. Wtedy jego plany
    przejęcia po tobie
    całego majątku - w którym znajduje sie także "jego obecny" kapitał zawalą
    się. Formalnie jesteś właścicielką 50%
    całości.. Jeśli stałoby sie najgorsze to zgodnie z testamentem te 50%
    odfruną......więc w jego interesie jest
    dobrze cię traktować i zadbać abyś go polubiła :)

    Rozwód to twoja decyzja, przy takiej chorobie sąd bez twojej zgody nie da
    rozwodu.

    Jeśli masz za mało pieniędzy na jedzenie to kupuj je tylko dla siebie, pusty
    talerz i lodówka na kolację
    będzie miłym akcentem na koniec dnia......

    zbyszek