    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Fri, 01 Aug 2008 21:34:55 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:04
    > (autor SlawcioD
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6v8ma$pbp$2@news.onet.pl>):

    > No bo kapitalizm zrobił z niego całkowitego niewolnika. Ale i tak większość
    > kurierów to chamy pierwszej wody. Podobnie jak kierowcy autobusów. Też
    > kilku jest zjadliwych, ale co z tego?

    nie zrobil on sam mi to zaproponowal bo dzwonilem do niego ze z krakowa
    nie wyjade tak szybko jak myslalem... i cenie sobie goscia, zreszta nie
    tylko ja.

    nooo KZK gop rulezzz ;) raz taki jeden skubany zamykal mi drzwi widzac
    ze biegne po kolei od ostatnich do pierwszych, ale nie przewidzial ze
    jestem stara wyga autobusowa, wyprzedzilem busa i stanalem przed nim.
    gosc nie mial wyjscia i musial mnie wpuscic. ;)

    chociaz z drugiej strony jak widze z kim ci kierowcy maja czasami do
    czynienia....

    ale ja bylem w domu... ;/

    pozdrawiam
    SlawcioD