    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Fri, 1 Aug 2008 19:06:47 +0200
    <g6app4$m7s$2@news.onet.pl> <g6bpsn$put$1@inews.gazeta.pl>
    <g6bs5r$ahs$1@news.onet.pl> <g6c6c4$cdp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g6c703$9r1$1@news.onet.pl> <g6c97e$jl7$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g6k7p4$t49$1@inews.gazeta.pl> <g6k96g$e5e$1@news.onet.pl>
    <g6mggk$ger$1@inews.gazeta.pl> <g6ml1v$3gc$1@news.onet.pl>
    <g6p335$90t$1@inews.gazeta.pl> <g6p4t5$3rp$2@news.onet.pl>
    <g6qktk$8bj$1@inews.gazeta.pl>
    <1gxn9g06i3n1c$.y0ho316ixldc.dlg@40tude.net>
    <g6srh8$rc4$1@inews.gazeta.pl> <g6srnf$q0a$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0808010901080.2688@quad> <g6ueis$c79$1@news.onet.pl>

    On Fri, 1 Aug 2008, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news
    >
    > O ile taki jest.

    Czasem nie ma, i co ja na to poradzę?

    Lusterko do roweru chciałem. Konkretne, "wymyślaty" jestem, wiem,
    ale jak Ty masz kłopoty z dostawcami to pewnie też.
    Konkurencja sobie poszła, w .de cena o 1/3 niższa (bo w .pl został
    jak wychodzi monopolista) - i co, mam domagać się dotacji od państwa
    dla dotychczasowej konkurencji, czy żeby PP mi przywiozła
    w cenie listu krajowego z .de? ;) (kwota niewielka, czyli w wartości
    ubezpieczenia "poleconego" się mieści).
    Nie?
    No to dlaczego masz mieć lepiej? :P

    > No właśnie nie. Dlatego mówię, że te firmy obłożą ten sektor, który im da
    > kasę.

    Coś w Twojej wypowiedzi jest dla mnie za trudne.
    Niech obkładają.

    > No i Poczta jest tania i dostępna i ma wysoką jakość usług.

    Ta... NA OGÓŁ na pocztę nie narzekam, na kurierów zresztą też
    (poza jednym, który pozwolił sobie przywieźć towar do byłego miejsca
    pracy, bo nie chciało mu się jechać poza centrum :>)
    Ale jedna z faktur najwyraźniej trafiła ostatnio na listonosza który
    miał zimno w mieszkaniu i piec węglowy :>
    A i dwukrotne awizo do przesyłki, której (po moim zgłoszeniu się
    z kartką awizowania) poczta znaleźć nie umiała też zaliczyłem.
    O walce na weksel ;) możesz poczytać w archiwach tej grupy.
    Tak że nie przesadzałbym w ŻADNĄ stronę.

    > W przeciwieństwie do kurierów.

    Jak wyżej. Bez przesady proszę.

    pzdr, Gotfryd