  • Data: 2008-07-29 08:36:07
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 29 lipiec 2008 09:23
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6mggk$ger$1@inews.gazeta.pl>):

    > Kurier nie robi łaski i przywozi towar kiedy jestem w chałupie
    > (po 16-tej).

    No to masz się nieźle. Moi robią łaskę. Jak mnie nie zastaną to zostawiają
    komórkę (koszt dla mnie) lub nic (nie wiem, że paczka jest). Muszę wtedy
    wydzwaniać, umawiać się, że może za 3 dni znów będzie na moim osiedlu,
    pilnować godzin, w jakie przyjedzie, a zazwyczaj się on tego nie trzyma
    więc siedzę jak ta ciula pół dnia na dupie i czekam na łaskawcę z paczką.
    Mogę też jeździć po bazach (po kilkadziesiąt km), użerać się z idiotami,
    którzy potłuką paczkę, zgubią na magazynie itp. albo nie chcą wystawić
    faktury.

    A do tego, jak chcieliśmy kiedyś wysłać do Bojanowa, to się nie dało, bo za
    duże zadupie i im się jechać z jedną paczką nie chciało.

    > Niesamowici ci pazerni kapitaliści, dla pieniędzy zrobią wszystko.

    Ano niestety. To co się opłaca jest, a reszty -- dupa. Centra miast, nadawcy
    z dużą liczbą nadań -- o! Wtedy wchodzą w dupę. A innych mają gdzieś.

    > Aha, a jak chcę coś wysłać takoż przybywa do mnie do domku.

    i obsługuje list za 3zł? I przyjedzie do lasu, nad jezioro, w góry? Poczta
    jest wszędzie.

    --
    Tristan