  • Data: 2008-07-28 11:05:53
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 28 lipiec 2008 12:41
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6k7p4$t49$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ogólnodostępne? U mnie na wsi poczta pracuje z łaski od 8.30 do 15.00
    > Soboty nieczynne.

    A w jakich godzinach u ciebie na wsi pracują inni paczkonosze?

    Toż właśnie o tym mówimy, że Poczta jest ogólnodostępna, bo nawet w środku
    lasu, 100km od cywilizacji jest urząd jakiś.

    > Im wcześniej rozpieprzą tego socjalistycznego molocha, tym lepiej.

    Wtedy nie odbierzesz już nic, nawet od 8 do 15. Ale będziesz zadowolony, bo
    będzie kapitalizm, jaki lubisz i będzie tylko to, co się opłaca, a nie to,
    co służy społeczeństwu.

    --
    Tristan