  • Data: 2005-12-25 02:06:06
    Temat: Re: wymeldowanie z urzedu
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wega" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dokmgt$tnk$1@opal.futuro.pl...
    > Po świętach wszystkie te umowy musze jeszcze raz przeczytać. Umowy
    > podpisują
    > z dyrektorem szkoły czyli ze mną . Ja właściwie podpisywałam aneksy
    > dotyczące
    > zmian stawek czynszu.
    > No a jeżeli nie zamieszkują powyżej 6 mies. to chyba im mieszkanie jest
    > niepotrzebne? Czy to prawidłowa interpretacja. Jak takie niezamieszkiwanie
    > można
    > poprawnie udokumentować?

    Nie ma znaczenia czy tam mieszkaja czy nie. Maja zawarta umowe najmu i jesli
    nie zostanie ona skutecznie wypowiedziana to samo wymeldowanie nic tu nie
    zmieni. Podobnie jak nie ma znaczenia dla prawa do najmu to czy sie
    zamieszkuje w mieszkaniu czy nie. Sprawdz mozliwosci wymowienia najmu.
    Zameldowaniem mozesz sobie glowy nie zaprzatac.

    Dan.