  • Data: 2005-12-08 06:06:36
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Nick<n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <Chciałabym nadal mieszkać w tym mieszkaniu, a nawet chciałabym być jego
    głównym najemcą>
    i tego właśnie babacia się może bać.
    Aby szukać pomocy to piszę się pwene powiązania i wtedy wiadomo o co chodzi. A
    tu wyszłao jak wyszło.
    JA popieram babacie (60%), bo w razie czego ona nie będzie miała nikogo (jak ma
    problemy z dziećmi swego męża) może powinnaś się tym bardziej zainteresować.
    Może w ten sposób babacia potrzebuje twojej pomocy a ty uważasz i piszesz, że
    to ty potrzebujesz pomocy a może ona. NA tyle co wiem Kaśka to mam swoje racje.
    Życzę Ci tylko spokojnej ciąży i abyś z tego powodu nie miała komplikacji.

    A na koniec wcale nie potrzebujesz gg abyś pogadała na ten temat. Skoro wiesz o
    mnie. Spodziewam się że niebawem przez tę spawę sie może spotkamy. Tak czuje a
    będzie to nie miłe. Czy nie mam racji? lubisz być w punkcie zainteresowania a
    nie po stropnie negatywnej. A chcąc poruszyć sprawę pomocy to pomysl że pewne
    miejsca nie mają z tym nic wspólnego. PA

    PA

    -> http://usenet.pomocprawna.info