  • Data: 2005-12-08 14:58:37
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nick napisał(a):
    > <Chciałabym nadal mieszkać w tym mieszkaniu, a nawet chciałabym być jego
    > głównym najemcą>
    > i tego właśnie babacia się może bać.

    Nie pani Iwono.. NIE POWINNA się tego bać..

    Mój dziadek do końca życia mieszkał sobie spokojnie w mieszkaniu,
    które DZIĘKI NIEMU było MOJĄ własnością.

    Moja kuzynka mieszka w domu który jest własnością SYNOWEJ,

    Moja ciotka mieszka u CÓRKI, której dała mieszkanie..

    I dobrze im z tym...

    I znam z doświadczenia "rady zyczliwych" i właśnie dlatego
    mam prawo podejrzewać, ze jeśli cos się stało, to za sprawa albo
    "życzliwych sąsiadów", albo nieżyczliwej nowej rodziny, którzy sie
    na majątek babci połakomili i teraz plują na Kasie.

    > Aby szukać pomocy to piszę się pwene powiązania i wtedy wiadomo o co chodzi. A
    > tu wyszłao jak wyszło.

    Nie spodziewała się pewnie takieguo Chamstwa...

    > JA popieram babacie (60%), bo w razie czego ona nie będzie miała nikogo (jak ma
    > problemy z dziećmi swego męża) może powinnaś się tym bardziej zainteresować.

    W razie czego, jak bedzie właśnie tak własne wnuki traktowała,
    to jest DUŻA SZANSA, że nei będzie miała nikogo..
    Ciekawe, czy wtedy "życzliwi" będą mieli wyrzuty sumienia.

> [...]
    > to ty potrzebujesz pomocy a może ona. NA tyle co wiem Kaśka to mam swoje racje.
    > Życzę Ci tylko spokojnej ciąży i abyś z tego powodu nie miała komplikacji.
    >
    > A na koniec wcale nie potrzebujesz gg abyś pogadała na ten temat. Skoro wiesz o
    > mnie. Spodziewam się że niebawem przez tę spawę sie może spotkamy. Tak czuje a
    > będzie to nie miłe. Czy nie mam racji? lubisz być w punkcie zainteresowania a
    > nie po stropnie negatywnej. A chcąc poruszyć sprawę pomocy to pomysl że pewne
    > miejsca nie mają z tym nic wspólnego. PA

    Jak na razie to Pani pani Jolu dała taki występ, że na Pani miejscu
    obawiałbym się konfrontacji. Pani Srodowisko TEŻ może się dowiedziec jak
    wykorzystała Pani wiedze o Kasi by Ją publicznie oczernić i szantażować.

    Kto dał Pani takie prawo ?
    Więc jak juz się może spotkacie, to proponuję Kasię przeprosic.

    Dokąd wystepowała tu ona i jej mama, sprawa była praktycznie
    anonimowa... nikt nie był ozcerniany, bo sprawa była "abstrakcyjna"..
    Pani grozi identyfikacją tych anonimowych osób..

    Dzięki Pani dyskusja stała sie chamską pyskówka..
    Dlatego nie ma Pani być z czego dumna...

    Paa....

    Bogusław