  • Data: 2006-02-03 13:54:18
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: monika<n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam mam pytanie wyjechalam za granice a w miedzy czasie rodzice wyprowadzili
    sie z mieszkania w ktorm wczesniej zamieszkiwalismy bylo to mieszkanie lokatorskie
    rodzice i brat sie wymeldowani niestety nie ja poniewaz nie bylam w polsce i nie
    bede tam jeszcze dlugo a chcialabym sie wymeldowac poniewaz nowi lokatorzy
    chcieliby wykupic mieszkanie w jaki sposob oglabym to zrobic? czy moge upowaznic
    do tego rodzicow ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info