  • Data: 2007-04-30 18:43:02
    Temat: Re: wyludzenie?
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba być skończonym matołem, żeby bez własnej korzyści zgadzać się na
    > niespodziewany remont w cudzym lokalu i jeszcze fałszować podpis by
    > obciążyć właściciela kredytem.
    >
    > Przecież za to mogą być dwa latka jak w pysk dał.
    ----------------

    Ja to rozumiem ale ona nie.
    Mieszka od 30 lat we Wloszech, ma inna mentalnosc i do glowy jej nie
    przyszlo,
    ze mozna kogos probowac naciagnac w ten sposob. Myslala, ze mama zapomniala
    jej powiedziec
    o zaplanowanej wizycie robotnikow, twierdzacych ze wymiana drzwi
    byla umowiona. A potem, glupia, znalazla wszystkie dane do umowy
    wraz ze starym odcinkiem renty i w dobrej wierze (ale ku temu naklaniana)
    podpisala
    imieniem i nazwiskiem matki.

    Inna para kaloszy to pytanie skad oni wiedzieli, ze wlascicielki
    nie bedzie w tym dniu w domu. Tego nikt nie umie wyjasnic.