  • Data: 2007-04-30 21:52:08
    Temat: Re: wyludzenie?
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f15igd$phi$1@inews.gazeta.pl...

    > A możesz mi powiedzieć dlaczego owa córka sfałszowała podpis właścicielki
    > mieszkania, zawierając "w jej imieniu" umowę kredytową?
    >
    > --
    Trudno sie z Toba rozmawia...

    Ano dlatego. ze byla przekonana, ze matka tych robotnikow
    zamowila, o czym wspominalem i chciala doprowadzic
    sprawe do konca. Gdyby tak bylo, nie bylo by sprawy,
    a bank zaplacilby wykonawcy bez wzgledu na to, czyj
    podpis de facto widnial na umowie.

    A poza tym po cholere zadajesz mi glupie pytania.
    Odczep sie od corki i napisz, jesli wiesz (w co watpie),
    czy faceci popelnili przestepstwo, a jesli tak to jakie
    i co z tym zrobic.
    W sumie o to mi chodzilo od samego poczatku
    i jakos nikt na ten temat nie powiedzial ani slowa,
    a wszyscy rzucili sie jak sepy na padline na biedna
    emigrantke ;-)