  • Data: 2007-04-30 22:47:33
    Temat: Re: wyludzenie?
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co? Nie wiesz jak się za to zabrać? Albo coś kręcisz,albo nie masz
    > odwagi
    > napisać że dotyczy to Twojej osoby. Słusznie zadano pytanie Czy to Ty
    > jestes
    > córką.
    > Wracając do wątku.To dobrze że znalazłeś(aś) tę firmę,ale radzę umów sie z
    > policją jak będziesz z nimi załatwiac sprawę.To zapewne oszuści i na
    > koncie
    > maja więcej takich wyczynów.Może uchronisz innych naiwniaków.

    Pierwsza konkretna rada, z ktorej pewnie skorzystam. Dziekuje.

    Ja sie za to zabralem, czego dowodem jest fakt, ze przelew
    z banku do firmy jest zablokowany.
    W banku wspominali, ze nie jestem pierwsza osoba, ktora
    pojawia sie u nich w sprawie tej firmy.

    Nie jestem ta corka. Lubie Wlochy ale tam nie mieszkam ;-))
    No i mam juz drzwi, takie jak trzeba :-)