    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyłączność na internet na terenie sm (długie)
    Date: Thu, 21 Nov 2002 20:08:09 +0100

    Ogłoszenie jest głupie i narusza wiele praw. Mieszkańców do wyboru dostawcy
    usług, firm do świadczenia usług itd. Nie chce mi się wymieniać. Ja Ci
    poradzę. Zdejm jedno z ogłoszeń i prześlij do TP SA z informacją, że
    chciałeś korzystać z ich usług, ale nie możesz, bo Ci zabroniła
    spółdzielnia. (nieważne, czy chciałeś). A następnei czekaj na skutki. W
    najgorszym razie spółdzielnia wycofa się ze sprawy. W najlepszym zamkną
    ojców tego sukcesu. Dobra zabawa gwarantowana.

    No możesz również powiadomić prokuraturę, ale po co Ci kłopot. TP SA załatwi
    to za Ciebie.