  • Data: 2006-08-15 17:20:18
    Temat: Re: wyłączenia prądu
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezarys" <c...@g...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:ebsout$293$1@news.onet.pl...
    > Od 3 tygodni codziennie na ok 5-10 sekund.
    > Czy to ma zastosowanie?
    > § 32. 1. Jeżeli strony nie ustaliły w umowie sprzedaży standardów
    > jakościowych energii elektrycznej, obowiązują je następujące standardy

    [...]

    > Najchętniej chciałbym żeby to działało :)

    Przecież w tym co wkleiłeś, nie ma ani słowa o przerwach w dostawie, a
    to właśnie te zapisy powinny Cię w tym przypadku interesować.

    U mnie też się zdarzają i to takie przerwy, że jedynym objawem było (bo
    kupiłem UPS-a) resetowanie się kompa, czasami jedynie światło tylko
    przygasło. I powiem Ci więcej nadal się zdarzają, bo bywa, że mi UPS na
    moment się załączy.
    Kup UPS-a nawet z baterią w stanie agonalnym i powinno pomóc. Na allegro
    takie za psie pieniądze można kupić. Mój np. ma kilka lat, bateria starcza
    ledwie na 3 minuty, ale, tak jak u Ciebie większość przerw w dostawach
    energii elektr. to tak od poniżej sekundy, do kilku sekund. Sam nie wiem z
    czego to wynika, bo mieszkam na osiedlu w sporym mieście, gdzie wszystkie
    przewody od podstacji idą ziemią.