  • Data: 2007-12-12 19:52:20
    Temat: Re: wyksztalcenie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Monika" <m...@o...pl> wrote
    > Piotrze, a co z tym, ze ja jestem noga z matmy i wszystkie specjalizacje
    > finansowe, rachunkowe albo ekonomiczne po prostu nie przejda :((( Nie dam
    > rady, fizycznie.
    > Od czego zaczac, zeby kiedys moc pracowac w PR. Oczywiscie jezeli bede na
    > tych studiach albo po nich. Doradzisz cos.

    Ja nie mówię, że musisz być ścisłowcem. Tyle, że na 1000 ogłoszeń o pracę,
    tych w dziale PR to masz może 4-5, taka prawda. A np. prawo czy
    administracja???? Czy brak warunków finansowych do studiów ??
    Ale powiem, tak: do PR, reklamy to musisz mieć osobowość, doświadczenie i
    obycie, energie. Dlatego liczy się to co robiłaś na studiach, twoje hobby,
    praca w mediach czy biznesie, działalność charytatywna, kreatywnośc,
    twórczość, media lokalne itp... Jeśli chodzi o handel (międzynarodowy) to
    wcale nie trzeba być sicisłowcem. Język, otwartośc, podstawy marketingu i
    kapka doświadczenia, a o pracę nieco łatwiej:)