  • Data: 2007-12-12 19:19:41
    Temat: Re: wyksztalcenie
    Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjpbpt$b98$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Monika" <m...@o...pl> wrote
    >
    > Po pierwsze, zależy od uczelni i specjalności jaką wybierzesz.
    > Po drugie, Ogólnie powiem tak, że weź sobie kilka gazet i zobacz kogo
    > szukają do pracy aktualnie.
    > Po trzecie. Tego typu studia dają ogólne przygotowanie, dużo rzeczy można
    > robić po nich, zwłaszcza jak albo studia wiązą się z ekonomią, jest taka
    > specjalizacja (wtedy praca w handlu, firmach) albo masz niesamowitą
    > osobowośći-będziesz coś robić na studiach i jakoś się gdziesz zaczepisz
    > (fundacje, media, urzędy, nie wiem). Ale jak coś jest ogólne to ma też
> [...]

    Dziekuje Piotrze za pomoc i udzielenie informacji.
    Dlaczego ten kierunek? Nie jestem umyslem scislym, jestem ogromnym
    humanista. W uczelni do ktorej sie wybieram jest to jeden z nielicznych
    kierunkow nie scislych. Z rozbudowana matematyka, z jakims ksiegowosciami
    raczej nie poradzilabym sobie. Takie sa fakty. Nie mam wyjscia finansowego i
    musze isc na te uczelnie. Zaakceptowalam to i chce jakos poradzic sobie w
    zyciu.

    Tak jak napisalam jestem ogromnym humanista i bardzo latwo nawiazuje
    kontakty z ludzmi, mam swietne wyczucie i dobra intuicje. Szukam zawodu w
    ktorym te cechy najbardziej by mi sie przydaly. Pomyslalam o kontakcie z
    klientami, moze jakies PR ale czy takie studia mi w tym chociaz troche
    pomoga. Moze po prostu zrobic studia zeby miec wyksztalcenie, a szukac
    pozniej szczescia gdzies indziej.
    Mozesz mi cos wiecej doradzic.