    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyjace psy i cisza nocna
    Date: Tue, 3 Jan 2006 16:57:35 +0100

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dpe4ne$nf6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Zgadza sie. Ale czy nie powinno byc tak, ze wykroczenie jest wykroczeniem,
    > niezaleznie od tego czy ja tam wynajmuje legalnie, czy tez na czarno? Czy
    > bedac w 'odwiedzinach' na kilka dni nie moge zawiadomic policji, ze
    sasiadka
    > zakloca cisze nocna? Glownie tego dotyczy moj dylemat. Polowe tygodnia
    > spedzam w tym mieszkaniu, polowe u siebie w domu, zatem nie widze sensu
    > zmiany miejsca zameldowania (pomijajac niechec wynajmujacych do meldowania
    > najemcow).

    O ile się nie mylę to bez meldunku możesz tam przebywać przez 48 godz.
    chociaż ostatnio coś mówili, że to ma się zmienić. Sąsiadka może powiedzieć,
    że mieszkasz tam dłużej. Skończy się tak, że właściciel ze strachu wymówi
    mieszkanie, a psy i tak będą szczekać na klatce. Trudna sprawa. Dochodzenie
    praw ułatwił by meldunek tymczasowy.

    neelix