  • Data: 2002-12-27 09:32:12
    Temat: Re: wygasa czy obowiazuje ?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "c-kasky" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości:

    > Z regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC Sp. z o.o.
    >
    > Roz.II &14 - czas obowiazywania umowy
    > 2. W przypadku gdy na 14 dni przed uplywem okresu, na ktory została
    zawarta
    > umowa abonent nie zawiadomi operatora, ze nie zamierza w dalszym ciagu
    > korzystac z usług wowczas umowe zawarta na czas oznaczony uwaza sie
    > przedluzona na czas nieoznaczony
    >
    > Ten sam rozdz. &22 - wygasniecie umowy
    > 1. umowa wygasa w skutek:
    > 1.4 uplywu okresu , na ktory zostala zawarta, chyba ze w umowie lub
    > zalacznikach do niej postanowiono inaczej
    [...]
    > Jezeli umowa zostala przedluzona na czas nieoznaczony obowiazuje 30 dniowy
    > okres wypowiedzenia oczywiscie platny.
    > Podejrzewam, ze jesli abonent nie ma zamiaru przedluzac umowy i liczy na
    jej
    > wygasniecie i tym samym zakonczenie przygody z operatorem to sie myli.

    Wszystko jest jasne więc w czym problem. Przy umowie na czas nieokreślony
    następuje 30 dniowe wypowiedzenie podczas którego można korzystać w pełni z
    usług operatora GSM więc dlaczego miałby być ten miesiąc za free? W tych
    sprawach nie ma co liczyć na kończenie przygód od tak sobie ponieważ
    regulują to warunki umów, podpisując je akceptujemy je i stosujemy się w/g
    ich warunków. W/g mnie ta umowa jest ok i osoba która zna jej warunki może
    spokojnie rozejśc się z operatorem bez żadnej łaski. To nie Cyfra+ ze swoimy
    cyrografami dozgonnymi.

    Serwiz