  • 1. Data: 2002-12-26 13:38:07
    Temat: wygasa czy obowiazuje ?
    Od: "c-kasky" <c...@i...net.pl>

    Z regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez PTC Sp. z o.o.

    Roz.II &14 - czas obowiazywania umowy
    2. W przypadku gdy na 14 dni przed uplywem okresu, na ktory została zawarta
    umowa abonent nie zawiadomi operatora, ze nie zamierza w dalszym ciagu
    korzystac z usług wowczas umowe zawarta na czas oznaczony uwaza sie
    przedluzona na czas nieoznaczony

    Ten sam rozdz. &22 - wygasniecie umowy
    1. umowa wygasa w skutek:
    1.4 uplywu okresu , na ktory zostala zawarta, chyba ze w umowie lub
    zalacznikach do niej postanowiono inaczej

    Standartowa sytuacja:
    um. zawarta na czas oznaczony, uplynal termin obowiazywania, w umowie ani
    zalacznikach do niej nie postanowiona inaczej, telefon dalej dziala

    pyt:
    Czy zgod z &14 uwaza sie ja przedluzona na czas nieoznaczony
    Czy umowa raczej wygasla zgod z &22p1.4 ?

    Dodatkowo
    Roz II &19 - zobowiazania operatora
    2. ... Po rozwiazaniu lub wygasnieciu umowy, abonent zobowiazany jest
    zwrocic operatorowi karte SIM w stanie gwrantujacym ponowne jej
    wykorzystanie
    (zaraz zaraz czyje to zobowiazania)

    Jezeli umowa zostala przedluzona na czas nieoznaczony obowiazuje 30 dniowy
    okres wypowiedzenia oczywiscie platny.
    Podejrzewam, ze jesli abonent nie ma zamiaru przedluzac umowy i liczy na jej
    wygasniecie i tym samym zakonczenie przygody z operatorem to sie myli.

    Swiąteczno-noworocznie pozdrawiam
    A-sky

  • 2. Data: 2002-12-26 13:52:03
    Temat: Re: wygasa czy obowiazuje ?
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    Jezeli nie wypowiesz na co najmniej 14 dni przed dniem do ktorego
    umowa zostala zawarta automatycznie zostanie przedluzona na czas
    nieokreslony.

    januszek

  • 3. Data: 2002-12-27 09:32:12
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "c-kasky" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości:

> [...]
    > 1. umowa wygasa w skutek:
    > 1.4 uplywu okresu , na ktory zostala zawarta, chyba ze w umowie lub
    > zalacznikach do niej postanowiono inaczej
    [...]
> [...]
    jej
    > wygasniecie i tym samym zakonczenie przygody z operatorem to sie myli.

    Wszystko jest jasne więc w czym problem. Przy umowie na czas nieokreślony
    następuje 30 dniowe wypowiedzenie podczas którego można korzystać w pełni z
    usług operatora GSM więc dlaczego miałby być ten miesiąc za free? W tych
    sprawach nie ma co liczyć na kończenie przygód od tak sobie ponieważ
    regulują to warunki umów, podpisując je akceptujemy je i stosujemy się w/g
    ich warunków. W/g mnie ta umowa jest ok i osoba która zna jej warunki może
    spokojnie rozejśc się z operatorem bez żadnej łaski. To nie Cyfra+ ze swoimy
    cyrografami dozgonnymi.

    Serwiz