  • Data: 2023-11-22 12:59:20
    Temat: Re: wyciek danych osobowych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Nov 2023 12:48:45 +0100, Monika Głowacka wrote:
    > - Cześć Zosia.
    > - Cześć Monika!
    >
    > - Słuchaj, czy po numerze telefonu możesz mi sprawdzić, czyj to jest numer?
    > - A on jest od nas z sieci?
    >
    > = nie wiem.
    > - Daj ten numer.
    >
    > - 101010101
    > - To jest Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, chcesz adres?
    >
    > - Podaj.
    >
    > Takie "znajomości" dotyczą wielu firm, głównie prywatnych, sklepów
    > internetowych, ale też operatorów telekomunikacyjnych, przychodnia POZ,
    > nawet instytucji państwowych.
> [...]

    A masz znajomosci? :-)

    Teoretycznie jest to zadanie dla prokuratury.
    Wszystkie w/w instutucje powinny miec jakies śledzenie, pozwalające
    ustalic kto odczytywał dane.
    Bardzo szukać im sie raczej nie będzie chciało, ale moze choc
    operatora sprawdzą.

    A osobna sprawa - nie da sie tego np przez Facebooka ustalic?
    On chyba lubial zajrzec w kontakty i zaproponować znajomych ... według
    numerów tlf.

    J.