  • Data: 2023-11-22 15:46:25
    Temat: Re: wyciek danych osobowych
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie firmy się bardzo pilnują, bo gdyby im udowodniono coś, to w sumie
    > przeważnie kończy się to bankructwem.

    RODO nakłada na firmy różne obowiązki, ale mało mnie interesuje, że ta
    firma zbankrutuje, interesuje mnie aby dane nie wyciekły.
    Może się okazać, że firma spełnia wszystkie obowiązki RODO, hasła,
    aktualizacje,

    > A w wielkiej? Gminy mają dostęp do całego PESEL przeważnie, natomiast
    > jest to monitorowane i o ile jakieś pojedyncze sprawdzenia pewnie się
    > dadzą przemycić, to na większą skalę wątpię, by się ktoś odważył.

    Tu chodzi o pojedyncze sprawdzenie, ewentualnie z częstotliwością raz na
    miesiąc lub nawet rzadziej.