  • Data: 2006-07-08 08:52:02
    Temat: Re: wulgarne zachowanie współpracowników w pracy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaa, rozumiem, rozumiem...
    > No i co z tego? Każdy może być o czymś przekonany.

    tylko ze moja racja wynika z tego co Gardocki napisał a jest on dl amnie
    na pwno duzo bardziej wiarygodny niz Ty

    > Ponawiam pytanie, jeśli Ci umknęło. Jak konkretnie chcesz ten zamiar
    > zrealizować?
    > Nie kombinuj, to bez sensu. Jest nagranie jak jeden pracownik wrzeszczy
    > do drugiego, przeklina, wyzywa itp (wątkosprawca nie podał szczegółów).
    > Nagranie nawet rozpoczęte wpół słowa - bluzgający raczej nie powie
    > "uwaga będę obrażał, proszę przygotować dyktafon".

    no i decydujacy moim zdaniem jest moment od ktorego sie rozpoczyna
    nagranie a takze tersc nagrania by wywnioskowac czy bylo to podzeganie,
    nie bede teraz gdybac, zgadywac bo nie ma szczegolow, nie ma nagrania.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".