    From: " " <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: współwłaściciel - pomocy!
    Date: Sun, 13 Aug 2006 08:56:18 +0000 (UTC)

    Mecenas <m...@o...pl> napisał(a):

    > Musisz tylko założyć sprawę do Sądu o dział spadku z zaznaczeniem, że
    > ponosiłeś przez tyle lat koszty utrzymania nieruchomości, a Twój brat
    > nic nie robił. Sąd bierze takie fakty pod uwagę. Musisz tylko to
    > uwiarygodnić: faktury, świadkowie itp.
    > Wówczas nastąpi podział majątku spadkowego w inny sposób niż po 1/2.
    > Nic tez nie musisz opuszczać, jesteś przecież współwłaścicielem a spory
    > pomiędzy spadkobiercami rozstrzyga tylko Sąd.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał
    Faktury i rachunki posiadam na część prac i nakładów , zeznania świadków
    również nie będą stanowiły problemów . Problem jest w samej działce.
    Brak KW , brak aktu własności . W wydziale geodezji jako właściciele rodzice
    ojca , ale bez adnotacji na jakiej podstawie . Krótko przed śmiercią ojca
    umarła jego matka , co pozostawiło spadek w stanie : mój ojciec i jego
    matka , a nasza babcia są spadkobiercami po 1/2 . Jak to ugryźć. Od czego
    zacząć , czy brak KW i aktu własności nie umożliwią przeprowadzenia działu
    spadku?