  • Data: 2010-08-08 14:21:12
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "lato" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znajoma mieszka
    > - sama
    > - w mieszkaniu wlasnosciowym.

    ojej historia jak z mojego bloku tylko ja jestem tą drugą stroną:

    -okna zamyka się w upały bo gorące powietrze wchodzi na chłodną klatkę i
    szybko ją ogrzewa, jeżeli komuś potrzebny ruch gorącego powietrza to niech
    sobie okno we własnym mieszkaniu otworzy

    -co do ilości osób to również ma rację, ryczałt wody i śmieci jest na jedną
    osobę podobnie inne opłaty, u mnie efekt jest taki że ciągle podnoszą poziom
    ryczałtu a śmietniki stoją full pełne już po 1 dniu

    -dodatkowo u mnie jest jeszcze wojna o otwieranie drzwi do klatki - ktoś też
    sobie wietrzy a zapomina o domofonie - nie po to się go instalowało i płaci
    chore stawki za konserwację żeby drzwi stały otworem dla każdego

    -podobnych punktów spornych jest jeszcze kilkanaście...