    From: Wiktor <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa, miejsca parkingowe - odsniezanie
    Date: Sun, 31 Jan 2010 21:46:21 +0100

    Grzegorz pisze:

    > Coraz trudniej o miejsca parkingowe, szczegolnie te odsniezone, ktore
    > jakims niepisanym prawem staja sie wlasnoscia odsniezajacego.
    > Czy sa jakies regulacje prawne na podstawie, ktorych mozna mnie zmusic
    > do przestawienia samochodu zajmujacego odsniezone przez kogos innego
    > miejsce ?
    > Podkreslam ,ze miejsca parkingowe nie sa imienne, raczej na zasadzie kto
    > pierwszy ten lepszy.

    Znaczy co? Ktoś odśnieżył jedno miejsce parkingowe. Oczywistym jest, że
    nie dla sąsiada/sąsiadki, ale dla siebie. Ty mając do wyboru miejsce nie
    odśnieżone przez nikogo lub to odśnieżone, z premedytacją zajmujesz
    miejsce nad którym ktoś spędził godzinę?

    Czy to zrobiłeś cokolwiek aby Wasz parking był wolny od śniegu, czy
    tylko tak żerujesz na ludzkiej pracy?

    Wiktor