  • Data: 2010-01-31 19:19:22
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa, miejsca parkingowe - odsniezanie
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz napisał(a):
    >Czy sa jakies regulacje prawne na podstawie, ktorych mozna
    mnie zmusic
    > do przestawienia samochodu zajmujacego odsniezone przez
    > kogos innego miejsce ?
    "Polskie" prawo miedzy ludzkie to sznyty na lakierze, urwane
    lusterka i wycieraczki, a i przebite opony to standard.

    Jaki problem rozwiesić ogłoszenia że w sobotę o 10.00
    przychodzimy z łopatami i robimy porządek w miejscach
    parkingowych? Ale po co sie wysilać, jak są inni frajerzy z
    łopatami.
    > Podkreslam ,ze miejsca parkingowe nie sa imienne, raczej
    > na zasadzie kto pierwszy ten lepszy.
    Wiesz co? Nie zasnął bym spokojnie wiedząc że sąsiad orał
    łopatą, a ja mu w to bezczelnie wjechałem, bo byłem pierwszy.
    --
    Krzysiek