  • Data: 2004-11-03 09:09:38
    Temat: Re: wspolne wykorzystanie oprogramowania
    Od: "grinder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    dziekuje za wszystkie odpowiedzi,
    chyba jednak nie do konca precyzyjnie sie wyrazilem

    mnie chodzi o sytuacje kiedy ja niejako "wnosze" programy
    do firmy znajomego (on ma dzialalnosc i siedzibe/lokal)
    wszystkie programy ktorych uzywam, instaluje na Jego
    komputerze a ze swojego komputera kasuje

    jak wtedy wyglada kwestia wykorzystania wspolnego
    tych programow

    moja watpliwosc wynika z tego ze pierwotnie sa one zarejestrowane
    na mnie jako na osobe fizyczna i nie wiem czy nie powinny sie
    znajdowac tez na komputerze znajdujacym sie fizycznie pod adresem
    jaki podaje np. na podpisywanej umowie na dane dzielo
    (tam podaje swoj adres meldunkowy, jako osoba fizyczna)

    nie jest to dla mnie zbyt jasne...

    i jak wtedy bedzie wygladala kwestia podpisywanych przeze mnie umow
    o dzielo i rachunkow wystawianych do nich ? nie moge przeciez podac
    adresu mojego znajomego bo formalnie nie jestem jego wspolnikiem
    czy w takim ukladzie bede musial z nim (jako firma) podpisac kazdorazowo
    umowe o dzielo a On bedze musial wystawic mojemu klientowi np. fakture ?

    bede wdzieczny za info,
    pozdrowienia, Robert.