  • Data: 2004-11-03 11:18:13
    Temat: Re: wspolne wykorzystanie oprogramowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Nov 2004, grinder wrote:
    >+ chyba jednak nie do konca precyzyjnie sie wyrazilem
    >+
    >+ mnie chodzi o sytuacje kiedy ja niejako "wnosze" programy

    Chodzi o owo "niejako" przede wszystkim.
    Ty NIE CHCESZ "wnieść" do firmy - bo to byłby "wkład",
    spisany w umowie, stanowiący "majątek w działalności"
    i tak dalej.
    Ty chcesz UŻYCZYĆ.

    [...]
    >+ moja watpliwosc wynika z tego ze pierwotnie sa one zarejestrowane
    >+ na mnie jako na osobe fizyczna

    To jest osobna sprawa.
    IMO - co najmniej sporna.
    *PODOBNOŻ* niektóry twórcy niektórych programów zastrzegają sobie
    "niesprzedawalność" programu (znaczy: "pozwolenia na używanie
    egzemplarza"). Ale niech będzie że to nie temat dyskusji.

    Pierwotnym "problemem" jest fakt że to NIE BĘDĄ programy "jego
    firmy". Czyli je użyczasz... a na to musi być wyraźna zgoda
    w licencji...

    pozdrowienia, Gotfryd