  • Data: 2004-11-03 11:11:27
    Temat: Re: wspolne wykorzystanie oprogramowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Nov 2004, JFK wrote:
    [...]
    >+ Czemu mam wrazenie ze sie idealnie zgadzamy? ;-)

    "Istnieje duży zbiór stanów wspólny dla tego co akcentujemy" :)

    Niemniej mi chodziło o zasadę: nawet JAKBY w licencji (w rozumieniu
    "umowa na użytkowanie programu") nie było słowa na ten temat,
    to i tak prawa do "użyczenia" nie ma.
    A ty do jeża z drugiej strony:

    >+ Ja caly czas pisalem wylacznie o rzeczach sprecyzowanych w licencji

    ...ano właśnie :)

    pozdrowienia, Gotfryd