  • Data: 2007-04-12 19:25:44
    Temat: Re: wojsko = przekreślenie 5 lat nauki? - proszę o radę
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam do Was grupowicze wielką prośbę o poradę i będę bardzo wdzięczny
    > jeśli mógłby mi ktoś z Was pomóc, gdyż jest to dla mnie bardzo istotne
    > a szukałem już chyba wszędzie podobnego problemu i znalazłem tylko
    > cześciowe odpowiedzi. Może przedstawię pokrótce moją sytuację. W roku
    > 2006, we wrześniu skończyłem studia magisterskie, jednak nie obroniłem
    > pacy i zostałem skreślony z listy studentów. Na obronę mam rok czasu.
    > Z początkiem stycznia otrzymałem wezwanie od odebrania karty powołania
> [...]

    odwolaj sie w terminie; postaraj sie by odwolanie bylo profesjonalne.
    Obrona pracy magisterskiej ewidentnie powinna uzasadniac odroczenie.

    Moze sie zdarzyc, ze 17 (chyba raczej kwietnia - marzec juz minal?)
    bedziesz akurat chory, wiec nie bedziesz sie mogl stawic w jednostce
    wojskowej, a specjalnie dla Ciebie nie zorganizuja poboru w innym
    terminie... Wazne, abys usprawiedliwil swoje niestawiennictwo
    stosownym zaswiadczeniem lekarskim. Jak Cie nie wezma w kamasze juz
    teraz, to moze odwolanie przyniesie skutek.

    Sprobuj tez zainteresowac sprawa jakiegos dziennikarza - jak sprawe
    opisza w gazecie czy obsmieja w radiu to WKU nagle moze okazac sie
    mniej zlosliwe, a bardziej zyciowe...

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo