    From: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: woda,gaz itp
    Date: Tue, 22 Apr 2003 17:11:42 +0200

    ksamiss wrote:

    > Jakie są prawne mozliwosci odcięcia niepłacącemu lokatorowi mediów.
    > Ciepła woda, centralne ogrzewanie itp.
    > Niestety co miesiąc fakture na Wodociągi i EMPEC trzeba płacić a
    > lokator _nie użyję słowa złodziej_ nie uiszcza należnych opłat. Dobrze
    > że nie mamy nic wspólnego z Zakładem Energetycznym.Nakazówki
    > i pozbawienie tytułu do lokalu już zostały przeobione z miernym
    > skutkiem -wyrokami eksmisyjnymi można sobie najwyzej wytapetować
    > pokój. Lokali socjalnych nie ma - prawda oczywista. Odszkodowanie od
    > Gminy to bajka. Pozostaje jedynie zmniejszyć przyrost zaległości
> [...]
    Najłatwiej w takiej sytaucji najlepiej w celu ograniczenia strat na
    przyszłość to zapewnienie sobie własnego licznika. Przy wodzie, wystarczy
    wystapić o stworzenie własnego przyłącza. O ile jest to mozliwe
    technicznie,przeprowadza to zakład dostarczający. Posiadając własne
    podłaczenie, mozna odłaczyć lokatora.

    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności