  • Data: 2011-07-07 12:49:21
    Temat: Re: wlasciwosc sadu-pozew pko bankom
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-07 14:36, Massai pisze:

    > Natomiast co do samego pomysłu Liwiusza - to podkładanie się.
    > Słupy z założenia zakłada się żeby prawdziwy odbiorca nigdzie w
    > papierach się nie pokazał. A tu prawdziwy odbiorca by sam się
    > zgłosił, bo jak rozumiem to z jego konta by wyszły pieniadze.

    Nie wiem, czy się zrozumieliśmy. Chcę przelać pieniądze na rzecz A, ale
    przelewam z danymi A na konto słupa B. Słup B nigdy pieniędzy bankowi
    nie oddaje (z czego ma działkę za fatygę), a nadawca przelewu odzyskuje
    pieniądze w ramach odszkodowania od banku, który "nie sprawdził", "nie
    dochował staranności" itp. zgodnie z wyrokiem.

    --
    Liwiusz