  • Data: 2004-01-15 15:25:56
    Temat: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gkbd00lfo7rhm9damsmjevgbh8ie8j4qkm@4ax.com...
    Thu, 15 Jan 2004 13:21:48 +0100, w <bu60ml$qja$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "geiger" <g...@p...srem.pl> napisał(-a):

    > Witam !
    > Babka na infolinii microsoftu powiedziala mi, ze system windows xp w OEMie
    > przypisuje sie do plyty glownej i jezeli zmienie plyte to strace licencje
    > .... przeciez to chore ... co Wy na to ?

    Że Microsoft ma niekompetentnych pracowników na infoliii... zresztą nic
    nowego.
    Spokojnie możesz płyte wymienić i powinni ją zaktywować bez żadnego "ale".

    Generalnie w przypadku XP najmniej stresowy jest piracki Professional :]

    Ja mialem podobny problem, dodalem troche pamieci i wyciagnalem z komputera
    cd-rom a jak pobieralem aktualizacje sprawdzili to no i musialem
    zaktualizowac cd-key.
    Za to kochamy Microstoft i Bill'a Gates'a ;)))
    Pozdrawiam
    Dawid