  • Data: 2004-01-16 11:48:31
    Temat: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "geiger" <g...@p...srem.pl> napisał w wiadomości
    news:bu625f$498$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | baba powiedziala, ze mysz moge wywalic i zmienic na nowa (nawet jezeli to
    | ona byla tym istotnym elementem komputera podczas zakupu windy), ale plyta
    | glowna musi byc ta sama - inaczej trace licencje - po prostu nie mozna
    | wymieniac plyty glownej w swoim kompie ;d chore

    Musiales ja zle zrozumiec albo wprowadzila ciebie w blad.

    Jesli kupisz MS Mysz + Win OEM to mozesz to uzyc w dowolnym kompie, a wic
    jesli zmienisz plyte a caly czas masz mysz to masz wazna licencje.

    Istotne jest to z jakim sprzetem jest ta licencja zwiazana i jesli jest
    zwiazana z MS Mysza to niby jak ma przejsc na plyte. Firma MS nawet nie wie
    jaka ty masz plyte.

    A.