  • Data: 2004-01-16 12:20:08
    Temat: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szwaczu wrote:

    > Zaraz, chwileczkę...
    > (Uwaga, mówię o czymś na czym się nie znam ;) Przecież jeśli licencja bez
    > problemu przechodziła by na kolejne podzespoły to mieli byśmy w zasadzie
    > ZWYKŁĄ LICENCJĘ na jeden komputer! W związku z tym musi być ona w ten
    > sposób ogranicznona. Mam rację ?

    Prszoe zwrocic uwage, ze problem jest "stawiany na glowie".
    Licencja jest na program i jest dla uzytkownika ktory kupuje
    SPRZET.

    A uzytkownik kupuje KOMPUTER i nie obchodzi go, co jest w srodku
    (jesli chodzi o numery seryjne i.t.p.)
    To polska specjalnosc, ze kazdy chce wiedziec dokladnie co w kompie jest..

    Komputer nie przestaje byc w siwetleprawa tym samym komputerem,
    gdy mu sie lyte glowna na inna zmieni niezaleznie czy na warunkach
    gwarancji, czy nie. To sie nazywa MODERNIZACJA sprzetu.

    Nie mam takiego OEM-a wiec powiedzcie mi prosze,
    czy jest tam cos napisane o zakazie modernizacji sprzetu,
    dla ktorego jest licencja ?

    Boguslaw