  • Data: 2006-05-17 17:57:27
    Temat: Re: wezwanie na policje - wku
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    arek <a...@d...vline.pl> writes:

    > witam,
    > sytuacja jest taka:

    Podepnę się ze swoim problemem. Skończyłem rok temu studia i mogę się
    już przenieść do rezerwy (z tego co wiem to po skończeniu wszystkich
    defaultowo przenoszą). Nie mam czasu jednak na odwiedziny wku (mieszkam
    400 km od miejsca zameldowania, gdzie wku mnie sciga). Czy jak juz mnie
    dopadna to moga mi "cos zrobic" za unikanie sluzby, czy po prostu pokaze
    im dyplom i nara?

    --
    jimmij