  • Data: 2006-05-18 16:58:10
    Temat: Re: wezwanie na policje - wku
    Od: arek <a...@d...vline.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Tfu! Obejmowała roczniki '77 i starsze. '78 i późniejsze obejmuje już
    > nowa ustawa.
    >
    > Kaczor
    bylem w wku.
    jestem juz szeregowym rezerwista od 31.12.2005 - zgodnie z prawem objela
    mnie stara ustawa, nowa weszla od 3 stycznia bodajze.
    co do sprawy w prokuraturze, wiem ze grozi mi do 2 lat odsiadki ew.
    grzywna do 5000.
    w poniedzialek pewnie sie dowiem co chca mi zrobic w zwiazku z
    uchylaniem sie :/
    jaka powinienem przyjac linie obrony?
    zadnego wezwania na wku nigdy nie pokwitowalem (ani nikt z rodziny).

    pozdrawiam,
    arek