  • Data: 2004-12-15 22:17:44
    Temat: Re: wezwanie na komisariat :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cpo4dl$lto$1@news.onet.pl...

    Ja bym dyskretnie przemilczał ciche wspólnictwo (bo to firmactwio, więc
    przestępstwo z ks.) i zgodnie z prawdą 0- z tego co piszesz - zeznał, że
    lady są moje. I tyle. Oświadczenie, że kobieta kupiła jakieś lady od
    jakiegoś gościa, to sobie może wykorzystać w WC w wiadomym celu, bo po
    pierwsze nie wiadomo, czy to są te lady, a po drugie nie wiadomo jaki
    stosunek parny w między czasie zaszedł. Co do zasady, to ja bym na miejscu
    Twojej znajomej powiedział, że faktycznie część rzeczy należała do tamtej
    baby, ale to został jej zwrócone dowodem czego jest ta umowa podziału.