  • Data: 2003-10-30 10:20:46
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty - list z sadu
    Od: "leukocyt" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Jak mam to rozumiec? Sam mam dorzec do tych firm i ustalic z nimi, czy
    te
    > 10 tys. bierze jedna firma czy tez dziela sie na 3 czesci (bo firmy byly
    3)
    > ?
    > 2. Mam czekac az te firmy odezwa sie do mnie?
    > 3. Czy moge prosic te firmy o ewentualne rozlozenie platnosci na raty,
    > czesciowe czy tez calkowite umorzenie splaty?

    Czy moje obawy, ze na grupie tej siedza same papugi czekajace, ze zapukam do
    nich i zadam to samo pytanie, po czym zostawie calkiem pokazna sumke ("z
    rachunkiem lub bez, jak pan woli") sie ziscily?
    To juz nic nie robi sie w tej branzy bezinteresownie?

    A moze pytania zbyt trudne jak na poziom tej grupy...?

    l.