  • Date: Wed, 10 Dec 2008 14:51:19 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do sądu jako świadek

    Herald pisze:

    > Mój znajomy, rencista (inwalida) który "występował" przed sądem jako .. hmm
    > ... świadek który został "wydymany" z kasy (postępowanie
    > układowe/upadłościowe) dostał karę za niestawienie się na procesie w
    > wysokości 3,5 tysiąca.
    > Heheh - najlepsze że zawiadomieni o sprawie dostał w tym samym dniu w
    > którym odbywała się sprawa .. nawet teleportując się nie miał szans by
    > zdążyć dojechać do zupełnie innego województwa.

    Ładnie. Inwalida i rencista zawiadomiony w ostatniej chwili dostaje 3,5
    tysiąca, a gnojek-paser, prawidłowo zawiadomiony z dużym zapasem czasu i
    mieszkający pół godziny od sądu wielokrotnie się nie stawia, dostaje
    1000 porządkowej, po czym jest ona anulowana bo - mimo podpisu na
    zwrotce - rzekomo nie widział wezwania na oczy i dopiero przypadkiem
    przez stronę dla której świadkował ten "bezstronny" świadek został
    powiadomiony o kolejnym terminie...

    > Prócz kilkudziesięciu tysięcy które stracił "na biznesie" miał jeszcze
    > zapłacić tak wysoką grzywnę (jego rento wynosiła koło 900zł) .... więc
    > gdzie tu LUDZKIE podejście tego pseudo-sędziego?

    > Jak to ktoś tu wielokrotnie pisał na grupie ... to ku..y w togach :)

    Zaczynam dochodzić do wniosku, że to określenie jest szalenie krzywdzące
    dla nawet najtańszej prostytutki... Za co wszystkie przedstawicielki
    tego zawodu przepraszam ;)

    Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że używałem tego słowa do
    określenia pewnego stanu umysłu, a nie odnoście konkretnego zajęcia ;->

    PS: i oczywiście przyjmuję do wiadomości, że istnieją też porządni
    sędziowie, których moja opinia nie dotyczy.