  • Data: 2006-06-22 07:28:38
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo te pieniądze i tak są jej (wspólnota majątkowa) lub i tak jej (i
    > jej dzieciom) w większości przypadną - więc różnica jest jedynie
    > formalna.

    Konto jest firmowe i te pieniądze nie są jej. Koniec, kropka. Jak
    nabędzie spadek, może będą jej i dzieci.

    > Jasne, najlepiej położyć się i poczekać, aż cię biurokracja dorżnie.

    Nie no, zawsze można udowodnić swoje i pójśc siedzieć.:->

    > Raczej bezmyślnego przezstrzegania litery prawa (i to w oderwaniu od
    > kontekstu - czyli innych przepisów).

    Jakoś coraz mniej mnie obcodzi Twoja opinia na mój temat. |||W kazdym
    razie nie mam zamiaru czyścić firmowego konta, a teoretycznie mogłabym
    - pełnomocnictwo mam, zastosuję "wyższą konieczność", bo mi na tipsy
    zabrakło.

    > Widać jest w tobie coś ze ślepego konia, który chciał w Wielkiej
    > Pardubickiej startować.

    Yhm, teraz zaczynamy wycieczki osobiste. Zamiast tego proponuję Ci
    wytłumaczyć mi jak chłop krowie na rowie, że się mylę, ale na
    argumenty, a nie tak, jak tłumaczyłeś Herbiemu.

    > Jak poleżą sobie odłogiem parę miesięcy i klienci się wkurzą, to tym
    > bardziej zabraknie - bo mogą jeszcze dojść kary umowne (jak ktoś w
    > umowie zapomniał np. uwzględnić swój zgon jako siłę wyższą).

    No i ?

    > A coś myślisz? Czy tylko czytasz literki i wykonujesz zawarte w nich
    > polecenia?

    No dalej, dalej, wystaw sobie świadectwo.

    > Właśnie do ruszenia. Przez owego prokurenta wspólnika. Ale IMHO byłaby
    > to pierwsza rzecz, jaką by zrobiła inicjatorka wątku - czyli prędzej
    > była to jakaś jednoosobowa działalność.

    A wiesz coś o działaniu spółek? I o tym, co się dzieje, kiedy jeden ze
    wspólników umiera?

    > Ty ich najwyraźniej nie zrozumiałeś. Ciekawe dlaczego...

    Może po prostu nie wiesz, co piszesz?

    Justyna