eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunkowo umorzyliRe: warunkowo umorzyli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <1...@4...net>
    <5f0722d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <d5y16vd2l9uc.1u1z6az7r9qrs$.dlg@40tude.net>
    <5f08b87e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5f0ae7de$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <eqld38wdvhw2.19tna4utgqqq5$.dlg@40tude.net>
    <5f0cb0bd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0d6219$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0daddb$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kywskct2kjpf.1hw9wuiiyq3te$.dlg@40tude.net>
    <5f0dcde4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1018fd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f101a38$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1029dd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    Date: Thu, 16 Jul 2020 15:36:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <5f1057c2$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.73.82
    X-Trace: 1594906562 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17354 83.26.73.82:63513
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2632
    X-Received-Body-CRC: 3210258833
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799689
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5f104552$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 16.07.2020 o 13:26, WS pisze:
    >To o czym piszesz ma niewielkie znaczenie, albowiem przy hamowaniu
    >awaryjnym najczęściej dochodzi do zablokowania kół. W praktyce w
    >poważniejszych przypadkach p prostu biegły robi eksperyment procesowy
    >i
    >bada, jak dany samochód się zachowuje na danej konkretnej
    >nawierzchni.

    Ponoc zrobili w tym slynnym niedawno wypadku w Warszawie na przejsciu
    ... ale mieli szczescie, bo samochod prawie caly.

    W wielu przypadkach to juz nie ma jak przetestowac, a chocby glupia
    zbita szyba przez pieszego (napad z wlamaniem :-)) utrudnia jezdzenie
    130 ...
    A do Oswiecimia zanim podstawia druga opancerzona limuzyne, to pogoda
    sie zmieni.

    Wiec biegly zagląda do bieglych ksiazek, i pisze "wspolczynnik tarcia
    opony na suchej nawierzchni 0.6-0.8".

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1