  • Data: 2005-10-20 10:53:27
    Temat: Re: warto było walczyć o swoje.... [długie]
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 00:32:50 +0200, Katrinos napisał(a):

    > no i ona się mnie zapytała - czego oczekuję ?
    > odpowiedź była jedna: rozwiązania umowy
    > i tak...
    > umowa rozwiązana bez poniesienia kosztów odstępnego
    > ba, oddali mi kasę za legitymację
    > ogólnie, zostałam przeproszona chyba z 4czy 5 razy za to co się stało
    > do tego dyrektorka mi podziękowała za szczere uwagi
    Twoja historia przypomniała mi legendarne już wyczyny pewnego woźnego
    z jakiejś uczelni biorącego w "byłym okresie" łapówka za załatwienie
    miejsca na studiach.
    Przypomnienie: Gdy klient zdawał o własnych siłach oznajmiał płatnikowi,
    że "było ciężko ale udało się przepchnąć". Gdy egzamin oblewał kontaktował
    się z płatnikami, oddawał pieniążki co do grosza "niestety, nie udało się,
    może w przyszłym roku".
    Mam nadzieję, że nie zostałaś potraktowana jako
    "margines ryzyka biznesowego" ;)

    --
    pozdro
    poreba