  • Data: 2008-10-04 21:51:39
    Temat: Re: wadliwe okna a koszt ich wymiany
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Ale jak na mój gust błędem jest takie montowanie czegokolwiek, że
    > naprawa
    > kosztuje wiecej niż to co zamontowano!

    ciekawe...
    nie dyskutuje ze sposobem zamontowania okna - nie znam sie - jezeli powinno
    byc zamontowane tak, zeby bez problemu dało sie wyciagnac to nie ma
    dyskusji. Jezeli jednak zgodnie ze sztuka dopuszcza sie taki montaz ze w
    razie demontazu uszkadzamy/demontujemy rolety/elewacje to juz sytuacja nie
    jest taka oczywista.

    > Sugerujesz może, że producent okna może wydębić od producenta śruby,
    > która (przypuśćmy) byłaby przyczyną awarii okna, odszkodowania za
    > wymianę elewacji budynku?
    > Toż w żadnym sklepie byś nie dostał śrubek :P
    > W skali ściany budynku okno jest taką "śrubką"... tylko.

    nie przypominam sobie zeby ustawodawca w przepisach ograniczył
    odpowiedzialnosc sprzedawcy do wartosci sprzedawnaego przedmiotu.
    Załozmy ze kładziesz rury w sciane i okazuje sie ze zaczynaja przeciekac bo
    jakas partia była wadliwa. Uwazasz ze producent rur odpowiada tylko do
    wartosci rur a nie do powstałych szkód?
    Albo producent wadliwych srób do kół w razie wypadku odpowiada tylko do
    wartosci tychze srub?
    Ze juz nie wspomne o producentach papierosów - odpowiadaja za szkody na
    zdrowiu powstałe wskutek palenia tylko do ceny paczki papierosów?