  • Data: 2008-10-03 19:59:35
    Temat: Re: wadliwe okna a koszt ich wymiany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Oct 2008, Budzik wrote:

    > ok, pewnie masz racje.

    Na razie tylko wątpliwosci wyrażam :)
    Ale będę twardy ;)

    > Wszystko zalezy od tego, czy powodem klopotu z wyciagneiciem okna jest zle
    > jego zamontowanie, czy tez zamontowanie jest prawidłowe, na jeden z wielu
    > sposobów i taki po prostu jest.

    Ale jak dla mnie "nieprawidłowe" jest takie zamocowanie okna, że jego
    wyjęcie wymaga rozwalenia połowy elewacji.
    Skoro instalator zawalił (powinien był powiedzieć, że tak nie zamontuje,
    bo jakby z oknem coś sie stało to trzeba uszkodzić elewację) to jak
    rozumiem reklamacja do niego (o montaż! - o okno oczywiście OSOBNO
    do producenta okien), chyba że się zastrzegł, iż klient wbrew
    "zasadom sztuki budowlanej" życzy sobie tak właśnie zrobić.

    > Bo jezeli jest zamontowane ok, to firma
    > produkujaca ma ponesc te koszty dlateog, ze ma poniesc wszelkie koszty
    > zwiazane i powstałe na skutek swojego błedu.

    Ale jak na mój gust błędem jest takie montowanie czegokolwiek, że naprawa
    kosztuje wiecej niż to co zamontowano!

    Sugerujesz może, że producent okna może wydębić od producenta śruby,
    która (przypuśćmy) byłaby przyczyną awarii okna, odszkodowania za
    wymianę elewacji budynku?
    Toż w żadnym sklepie byś nie dostał śrubek :P
    W skali ściany budynku okno jest taką "śrubką"... tylko.

    pzdr, Gotfryd