  • Data: 2006-05-13 07:21:13
    Temat: Re: utrata prawka z powodu oblanego egzaminu na prawko?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    o`rety <o`rety@pl.pl> napisał:

    >Ale co z tych wszystkich twoich postow wynika?
    Tu masz moje zdanie (a także kilka inych):
    http://artgola.webpark.pl/egzamin.htm
    Widać nie zrozumiałeś tego co napisałem.

    > nawali bykow, to moze stracic prawko, ktore juz posiada.
    Nie ma takiej prawnej możliwości. Zresztą byłoby to niezgodne z
    konstytucją (ten który już posiada inna kategorią byłby dodatkowo
    karany za fakt 'oblania' w odróżnieniu od tych, którzy jej nie mają).

    --
    Artur Golański