  • Data: 2006-05-13 10:49:18
    Temat: Re: utrata prawka z powodu oblanego egzaminu na prawko?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Golanski napisał:

    > Tu masz moje zdanie (a także kilka inych):
    > http://artgola.webpark.pl/egzamin.htm
    > Widać nie zrozumiałeś tego co napisałem.
    Fakt. to _jest_ twoje zdanie.

    > Nie ma takiej prawnej możliwości. Zresztą byłoby to niezgodne z
    > konstytucją (ten który już posiada inna kategorią byłby dodatkowo
    > karany za fakt 'oblania' w odróżnieniu od tych, którzy jej nie mają).

    to wezmy taki przypadek: jedzie dwoch nawalonych kompletnie rowerzystow.
    lapie ich policja, okazuje sie ze jeden z nich ma prawko a drugi nie ma.
    oczywiscie temu ktory ma zabieraja. i co? to jest zgodnie z konstytucja?
    Po drugie ten ktory juz posiada prawo jazdy jest karany za to ze nie ma
    niezbednej wiedzy uprawniajacej do kierowania pojazdem, ktora to wiedze
    posiadac powinien.