eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzenie przez serwis › Re: uszkodzenie przez serwis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tomek" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzenie przez serwis
    Date: Tue, 27 Dec 2005 22:59:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <dosdi3$nls$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <domvr1$2si$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.s2c0ahnvq5g2do@solaris>
    <dond86$j8s$1@news.onet.pl> <dopjjh$1rr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dip225.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1135720835 24252 83.23.223.225 (27 Dec 2005 22:00:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Dec 2005 22:00:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:353133
    [ ukryj nagłówki ]

    > To ja napisze na spokojnie że również wydaje mi sie, że autor wątku
    > trochę kombinuje. Moi pomysłowi znajomi też nieraz zastanawiali się
    > przed końcem gwarancji jakby tu wymienić sprawny sprzęt na nowy w ramach
    > gwarancji. Zwłaszcza że tego samego modelu już nie ma w sprzedaży więc w
    > przypadku uznania gwarancji dostałoby się nowy (są nawet serwisy które
    > wymieniają sprzęt bez sprawdzania czy usterka faktycznie jest). A jeśli
    > sprzęt wraca z serwisu jako sprawny (bo jest sprawny) to przecież nie
    > można
    > się tak łatwo poddawać i trzeba kombinować dalej. Może posądzenie serwisu
    > o
    > uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt
    > ?

    Może i masz rację że czytając mój post mozna odnieść wrażenie że chcę sobie
    wykombinować nowy sprzęt
    Ale tak nie jest
    Żeby ją odesłać do reklamacji namówił mnie sprzedawca ze sklepu w którym ją
    kupiłem
    po przypadkowej rozmowie
    twierdząc że kiedyś podobny przypadek miał i serwis coś wyłączył (nie
    wymieniał ) i szumy przestały się nagrywać
    Ale każdy by się zdziwił (czytaj wku....) nagrywając dzieci w święta a
    widząc zamiast nagrania kiszkę
    (nigdy to się nie zdarzyło)


    Tomek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1